środa, 12 marca 2014

AFIN.NET.IS - DOWOLNY raport z DOWOLNEGO źródła danych w DOWOLNYM układzie

Że, co?

Że mój BI, czyli mój Super Drogi System Business Intelligence z super reklamą i czołowym miejscem u Gartnera NIE POTRAFI TEGO? No, żarty!
To ja wydałem taką grubą kasę na to badziewie? A to NIE POTRAFI POBRAĆ DANYCH Z CZTERECH (=dowolnej ilości) RÓŻNYCH ŹRÓDEŁ (BAZ) DANYCH I UŁOŻYĆ ICH OBOK SIEBIE?

Popatrzcie, jakie te biaje to chłam! Potrafią tylko pobrać tabelkę i wyeksportować ją do Excela.
A tu, my, analitycy, musimy się, cyklicznie, godzinami, babrać, żeby zrobić z tego raport. I nie da rady tego zautomatyzować. A już o takim "bajerze", jak własne formuły, coś tam obliczające (tu: sumy) to nawet nie ma co marzyć.


A w AFINIE - bułka z masłem. Nie używając klawiatury. Albo, używając - jak chcesz.

Film:
http://afin.net/webcasts/ABC_AnyReportWithAfinNetIs.swf

Film, niestety, jest trochę długi i nudnawy, bo, w gruncie rzeczy, cztery razy robię to samo - pobieram cztery różne informacje z czterech różnych źródeł danych - z Accessa, Excela, SQL Serwera i MySQLa (dostęp przez INTERNET) - kosmos. Robi się to, oczywiście, tylko JEDEN RAZ.
Ale działa. Ślicznie działa. Szybciutko działa, powtarzalnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz